tisdag 27 juli 2010

mer mollyrensning!!!

nu har jag tittat in i garderoben igen o hittat tre mollysar som behöver nya hem. även den här gången är det först till kvarn som gäller men endast till och med torsdag 28 juli. så snabba dig! lägg en kommentar med kontaktinformation så återkommer jag till dig så snart jag kan.



Fantastisk raritet från Art of Nonsense-kollektionen. En klänning i gråvitrandig bomull med fina blommor, söta volanger och broderad underkjol. I stl 2 och perfekt nu till sommaren. Under bysten finns ett band som kan knytas framåt eller bakåt.
Pris: 1500kr + porto
















#327 Cotton Embroidered Light Pink Top - stl 1 (passar dock en 2:a eftersom jag själv normalt har 2) - inköpt på Mathilde i Stockholm - oanvänd
Pris: 650kr + porto SÅLD



















#269 prairie short strap dress - stl 2 - inköpt på Mathilde i Stockholm - oanvänd
pris: 1500kr + porto

11 kommentarer:

  1. Oh jag vill ha din rosa 327:a!!!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Fengxumamma: Den är din! :) Mailar dig på en gång.

    SvaraRadera
  4. Å, vilka finingar - men jag ska vara lugn på Molly-fronten ett tag nu. Äntligen har man lite pengar över till annat :-). *KRAM*

    SvaraRadera
  5. Åh jag är intresserad av den gröna prairie short strap dressen, men hur är den i storleken? Har en prairie blus och den måste jag ha strl 3 på fast jag vanligtvis har strl 2. /Jennie

    SvaraRadera
  6. Åh vad fina saker du säljer! Gillade skarpt den första klänningen. Är en sucker på OM åldringar, men tyvärr ej min storlek.

    Kram

    SvaraRadera
  7. Blev 327:an såld? annars är jag intresserad.

    Kram
    Kicki

    SvaraRadera
  8. Jennie: Jag vet inte riktigt. Men om du vill kan jag mäta den armhåla till armhåla imorgon så att du har ngt att jämföra med.

    Kicki: Ja, den är redan såld.

    SvaraRadera
  9. Ja vill du göra det vore det jättesnällt! /Jennie

    SvaraRadera
  10. Jaha, ett steg efter som vanligt....
    Den som jag verkligen hade kunnat hjälpa dig att bli av med var den rosa - så himla söt :)

    /Carina

    SvaraRadera
  11. men llla gumman! det är ju en lovely knit i lila eller blå jag vill köpa :) haha vet du någon som säljer en sådan? istorlek 3 eller 4
    mvh linaina@hotmail.se (16åring flicka som för inte så länge sedan hittade odd molly)

    SvaraRadera