
jag är lite putt. inatt kunde jag inte sova. varm o svettig. sen kall o frusen. o varm o svettig. jaha, feber, tänkte jag.
till råga på allt så har min eländiga snuva inte velat ge med sig och inatt vann den storsegrar för nu sitter jag här med bihåleinflammation.
så jag som ganska precis kommit igång med träningen måste nu pausa. men hoppas i alla fall att penicillinet ska hjälpa så jag blir av med det här för gott!
jag orkar inte ta ngn dagens men jag kan rapportera att jag myser i mollysar i velour. perfekt för en sjukdag i sängen.
hoppas att ni är friska och krya och att en rolig vecka väntar er!
kramar från sjuksängen...