torsdag 2 september 2010

Dags att spendera!

Nu har jag varit SÅÅÅ duktig och sålt och postat vad som känns som miljarder mollysar. Det roliga med det hela är att det ju har trillat in en del finfina pengar på bankkontot som jag tänkt använda till lite nya kläder och inredningsartiklar.

Den här raringen klickade jag hem alldeles nyss. Jag har aldrig riktigt fallit för den vita varianten av Pippklänningen (som många andra varit så snygga i) men den här gråa är ju underbar nu till hösten! Svarta strumpbyxor och sen ett par snygga stövlar till och hepp! Visst låter det väl snyggt i teorin? :)

Och sen träningsdagboken: Idag är det torsdag och träningsdag i min kalender. Varför känns det då bara som om jag vill sova? Jaja, dags att hoppa i träningskläderna och gå ut o nöta lite asfalt. Sen ska jag belöna mig med ett skönt bad efteråt... det kommer jag banne mig vara värd!

Ha en fin kväll där ute!

6 kommentarer:

  1. Det är tufft att skiljas från dem men roligt när pengarna kommer in! Spännande att se vilka nya godingar det kommer D:

    SvaraRadera
  2. Sanni: Ja, det är svårt. Men jag satte upp regeln att om jag inte bär plagget så får det flytta. Roligare om ngt som jag kommer att bära flyttar in istället. :)

    SvaraRadera
  3. Den gråa var jättefin så jag förstår att du fastnat för den.
    Härligt att komma ut på en runda och det brukar vara så skönt efteråt.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jeanette: Ja, den var ju underbart fin! Hoppas att verkligheten motsvarar förväntningarna bara. :) Har mailat dig förresten...
    Kram

    SvaraRadera
  5. Åhh vilken fin tröja !! En sån vill jag oxå ha.
    Var har du beställt den ifrån?

    Trevlig Kväll!! MVH Christina

    SvaraRadera
  6. Christina: Jag beställde min från Jumperfabriken: http://www.jumperfabriken.se/
    men om du söker på Pippiklänning så hittar du fler återförsäljare. Den är normal i storleken (kan vara skönt att veta). :)

    Lycka till!
    /Erika

    SvaraRadera