måndag 13 september 2010

två steg fram, fyra steg tillbaka...




jag är lite putt. inatt kunde jag inte sova. varm o svettig. sen kall o frusen. o varm o svettig. jaha, feber, tänkte jag.

till råga på allt så har min eländiga snuva inte velat ge med sig och inatt vann den storsegrar för nu sitter jag här med bihåleinflammation.

så jag som ganska precis kommit igång med träningen måste nu pausa. men hoppas i alla fall att penicillinet ska hjälpa så jag blir av med det här för gott!

jag orkar inte ta ngn dagens men jag kan rapportera att jag myser i mollysar i velour. perfekt för en sjukdag i sängen.

hoppas att ni är friska och krya och att en rolig vecka väntar er!

kramar från sjuksängen...

6 kommentarer:

  1. Samma sak var det för mig förra veckan. MEn faktiskt när jag gick igår efter 10 dagars break så hade jag mer energi än på länge och gick från 11 min / km till 9.47 / km! Kram

    SvaraRadera
  2. Usch din stackare! Krya på dig!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Så typiskt när man precis kommit igång, inget ovanligt direkt. Bara att vänta ut förkylningen och sedan på't igen så snart du känner dig pigg nog. Krya på dig nu! Stor KRAM

    SvaraRadera
  4. tack för era söta kommentarer. känner mig inte bättre än men det är ju bara andra dagen med penicillin. :)
    kram på er!

    SvaraRadera
  5. Trist när du kommit igång. Krya på dig!

    kram

    SvaraRadera