onsdag 8 september 2010

Pippiklänningen och spaghettiarmar!

Ojoj, jag har varit och sprungit gårdagens löppass idag. Igår vet jag inte vad jag gjorde (förutom att fylla år) men det blev liksom inte av. Så jag sprang idag istället.

Det var ett kortpass på 3 km och sen har jag kört styrka på vardagsrumsgolvet och med gummiband. Nu är mina armar som spaghetti så ursäkta eventuella stavfel... Löpningen känns bra numera. Det är roligt och jag njuter av att springa och springa. Ibland kan jag till och med känna att jag vill springa längre än programmet föreskriver men jag håller mig i schack. Det är ju ingen idé att ta ut sig för mycket så att jag skadar eller överanstränger mig istället. Imorgon blir det också ett pass som alltid på torsdagar. I cannot wait!

Innan träningen hann jag till postombudet och hämtade där min fina Pippklänning i grått. Och vet ni: den passade perfekt! Så den ska jag ha imorgon till jobbet. Får se om jag lyckas ta en outfitbild till och med och visa här.

Ha nu en skön onsdagkväll där ute i stugorna! Jag ska ta o laga matlåda till imorgon.
Kramar från

2 kommentarer:

  1. Härligt att du jobbar på så bra med träningen - grymt kul läsning! Jag vill se en outfitbild imorgon *snääälla*..? Kram - hörrö - vi måste ju ses snart juh! :o)

    SvaraRadera
  2. Uj, där påminde du mig om mitt dåliga samvete, jag borde också göra matlådor till lunch på jobbet. Måste bli bättre på det.
    Härligt, du har verkligen kommit igång med träningen. :)
    Kram

    SvaraRadera