torsdag 23 september 2010

En darling för hösten

Den här finfina darlingen hittade jag hos H&M idag och med rabattkod 8909 fick jag dessutom 25% rabatt på den och sånt gillar jag. Så snart ska jag svansa runt i storstaden med den här på axeln. Det kommer att bli en bra höst!

Annars så har jag ätit klart penicillinkuren men känner mig inte riktigt hundra än i alla fall. Jag har lite ont i halsen om kvällarna så jag har bestämt att jag ska vilka från löpträningen även den här veckan. Det är bättre att blir helt frisk innan jag börjar igen, eller hur!?
Höstiga kramar från

3 kommentarer:

  1. Ja, se till att bli frisk först. Riktigt snygg väska!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Supersnygg, jag har själv kikat på den! Den kommer att klä dig superfint! Nix, jag håller med...träna inte när du har ont i halsen!

    Krya på dig och kram!
    Adela

    SvaraRadera
  3. Åm nej...
    Nu har jag sett denna väska på flera bloggar, där sprack det hoppet om att vara 'unik' ;)

    Snygg är den ialla fall =)

    SvaraRadera