söndag 21 november 2010

Produktbild efterlyses!

Den här fina wrap tunikan hittade jag i garderoben häromdagen. Jag tror att jag har ropat hem den på Trendsales i våras men sen måste jag ha glömt bort den... Nu när höstrusket är här är det väl en helt perfekt tid att hitta ett sånt fint plagg att klä sig i. Det enda jag saknar nu är en produktbild på den. Är det ngn av er mollytjejer som har en månne? Maila i så fall gärna mig på mymollyoddities @ gmail.com (bort med mellanslagen så klart).

Nu ska jag gå på lägenhetsjakt och sen blir det mysfika med en bästis. Helt enkelt en fantastisk söndag trots regn och rusk!

PS: Jag har två auktioner på Tradera som går ut om några timmar. Kika här.

3 kommentarer:

  1. Åh den fina som jag jagat och missat på Tradera... kanonsnygg!
    Jag har en produktbild på den, mailar över den till dig. Kram!

    SvaraRadera
  2. Hej
    ny i odd molly träsket. jag säljer en sådan wrap i silke från brun brun kollektionen. tyvärr så tycker jag inte odd molly pasar mig. så säljer denna blus i storlek 0(jag skulle vilja säga 1, mindre 2a) jag vill ha 500 för den. jag står för porto!

    jag undrar om du skulle kunna se om någon är intresserad.
    den var dyr i inköp.

    fru_larsson93@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. fru_larsson04@hotmail.com menar jag.
    det är exakt den på bilden som du har.

    kram på dig!=)

    SvaraRadera