fredag 6 november 2009

En blogg om Odd Molly

Nu finns den då. Min alldeles egna blogg om Odd Molly. Om de Odd Molly-plagg som jag redan har. Om Odd Molly-plagg som jag drömmer om. O säkert lite annat.

Jag ser framemot att skriva om det här. Allra sedan jag köpte min första molly, ca ett år sedan, har jag varit förälskad. Men i smyg. Jag har aldrig levt ut det riktigt, förrän nu under hösten då jag köpt många många mollysar. Men det finns ju så många många fler som jag drömmer om. O ngnstans är det ju det som är roligt. Att det kommer nya fina fina plagg varje säsong, men att det också finns plagg o färger från tidigare säsonger som jag drömmer om o jagar på nätet. Hitills har jag nog mest från gamla kollektioner, men jag jobbar på att handla ur vinterns kollektion. O snart kommer pre-spring...

Min man undrar hur det här ska sluta. Men jag vet, det kommer inte att sluta utan bara fortsätta. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar