söndag 8 november 2009

Premiär!

Igår var jag och mannen till Stockholm med hans morbror med fru. Vi strosade runt på Söder på dagen och åt lunch, fikade o tittade på folk. Det var hur trevligt som helst!

På dagen hade jag mitt fina gula linne från Odd Molly. Jag har ingen aning om vilken kollektion den kommer ifrån, men gissar på en tidig. Det stor "Odd Molly Wonders" i nacken och inuti står det "295 I Wanna Be Sedated". Vet ngn kanske vilken kollektion den kommer ifrån? Supersöt är den i alla fall med fina broderier och söt spets runt hals, ärmar och längst ner. Till linnet hade jag en lite kortare ljunglila kofta från HM, jeansleggnings från Gina Tricot, mina Knee Length Sock i dark blue samt ett par svarta stövlar. En skön strosa-på-stan outfit.

Sen på eftermiddagen gick vi på musikalen Buddy Holly och då var det premiär för min fina fina Taradiddle Dress i rött. Den beställde jag från Smultrongården i förra veckan och det var en riktig fest att öppna det fina paketet som de förpackat klänningen i och dessutom fanns en fin liten present med också. Visst blir man extra glad av sånt? Sen sitter ju klänningen bara sååå fint också, så det är glädje att bära den.

2009-11-08 013

#74 Taradiddle Dress

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar