onsdag 5 januari 2011

Nytt år, nya mollysar på gång!

Men hörni! Via Dr. Molly har jag fått span på vad som kommer i vår och vet ni: jag är sugen på nya mollysar. Jag som inte varit det på jag-vet-inte-hur-länge. Det är som om jag varit i molly-ide och nu kommer våren så då vaknar jag till. :)

Och eftersom jag är en koft-tant av rang så är det givetvis #660 Begonia Cardigan som jag fallit för. Perfekt med lång ärm, supersött med knyt, fina spetsar och hålmönster och fin fin krage. En given must have för mig! Frågan är bara vilken färg? Den kommer väl i chalk också vad jag sett på nätet men den är jag inte så sugen på. Kanske den ljusaprikosa? Tänk vad fin den är sen när jag fått lite färg... Det här tål att funderas på en stund men det får bli senare.
Nu är det lunch och sedan Tour de Ski!



Puss på er alla!

2 kommentarer:

  1. Hallå! Den där koftan har jag på G faktiskt fast i annan färg, tror den kommer bli smashing till mycket i vår/sommar.
    Ang Mirkakorten så kan jag fråga henne hur man går till väga om man vill köpa dem. Jag återkommer om nån dag!

    kram kram

    SvaraRadera
  2. Aha, det ska bli roligt att se vilken färg du hittat! :) Och tack för att du kollar med Mirka.
    Kram kram!

    SvaraRadera