tisdag 22 februari 2011

Mollysar jag önskar att jag ägde - nr 1: LOTTA LOTTA LONG COAT

Jag undrar bara: hur tänkte jag när jag INTE köpte denna fantastiska kappa? Första gången jag såg produktbilden så förälskade jag mig i den. Men provade jag den? Icke. Köpte jag den? Icke.










Så nu sitter jag här och ångrar mig som tusan och hoppas att jag ska springa över en fin någon dag. Almost black eller röd (minns inte vad den röda hette - dark red?) ska den vara.


Frågan är bara vilken storlek... Jag minns inte vad som skrev då för ett år sen om den, men ni minns säkert. Var den liten eller normal i storlekarna? (För stor var den väl knappast. :D )



Nu är det jag som ska ut och springa. Idag är det backpass och det innebär först 2km uppvärmning. Sen 15min upp och ner för en backe som en dåre. Sen 2km nedjoggning hem. Pust!

5 kommentarer:

  1. Den är nog rätt liten i storlek tycker jag. Håller med dig, det är en underbar kappa.Och ett av de få köp jag faktiskt gjort till fullpris och direkt då plagget dök upp på Ajabaja. Bara "baam" så klickade jag.

    Lycka till med sökandet efter kappan. Borde väl dyka upp på Tradera nu när våren närmar sig.

    Kram K

    SvaraRadera
  2. Tror att den fanns på Barkarby Outlet när jag var där.

    SvaraRadera
  3. En sån vill jag med ha! Provade på Åhlèns i Stockholm, tyckte att den var för dyr. Sen var det ju lögn i helvete att finna nån på rea. Sent ska syndaren vakna! Kram

    SvaraRadera
  4. Odd Oldies: Du var klok som klickade hem den direkt. :) Jag håller tummarna för att den dyker upp på Tradera nu.
    Katarina: Oh, tack för tips! Ska ringa dem och fråga!
    Linda G: Att vi ska vara så veliga, ska det vara bra det? ;) Skönt att jag inte är den enda iofs... :D

    SvaraRadera
  5. Jag hittade kappan på Barkaby för 2000 kr ! Fynd! Ibland ska man ha tur. Jag gick upp en storlek mot vad jag brukar ha. Sitter perfekt!

    SvaraRadera