söndag 27 februari 2011

Sikte på London och dags att stilla ett begär...

På torsdag smäller det för då åker jag till London med en kär vän!!! Oh, vad jag längtar!

Vi ska gå och se en konsert med Robyn, dricka Afternoon Tea med scones och bitesize-bakelser som serveras från en silvervagn, dricka pints med goda öl, äta god mat på Jaime Olivers restaurang Fifteen men allra mest ska vi nog shoppa.

Bild lånad från Abercrombie & Fitch

Och jag har redan siktet inställd på Abercrombie & Fitch där jag hoppas att en fin väska väntar på mig. Den väskan fick jag span på då Septemberflikka var i London förra året och köpte en. Den var ju helt fantastiskt snygg och nu hoppas jag att jag också ska bli en lycklig ägare till en sån fin.

Dags för Solsidan!

5 kommentarer:

  1. Oh vad mysigt!! Jamie Olivers restaurang gillade jag jättemycket!! Vi höll dock på att inte hitta dit och maken frågade alla efter en restaurang som skulle heta Sixteen.... Kramar

    SvaraRadera
  2. Men vad knasigt! Skönt att ni hittade dit iaf. :) Och ja, det ska bli mysigt och jag ska verkligen unna mig vad jag vill. Nästan iaf... haha!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Ha det så bra i London! Är nog mest sotis på Afternoon tea:t;) Kram

    SvaraRadera
  4. kom hem därifrån igår o längtar redan tillbaka! Ha det najs. Vi hade mellan 7-15 grader o sol. Hoppas ni får det lika fint.

    SvaraRadera
  5. Linda: Ja, det ska bli fantastiskt kul! :)

    AnnaSC: Oh, det låter ju underbart! Nästan som vår...

    SvaraRadera