tisdag 1 mars 2011

Teasers...

...har jag fått idag när jag svängde förbi Mathilde i PK-huset och kände och klämde på mollyarna som finns där. Vad mycket fint det kommit och vad underbart det är med alla ljusa somriga färger. Jag längtar ännu mer efter våren och sommaren nu!





Även om det var mycket som var fint så var det bara dessa godingar som jag spontant förälskade mig i. Däremot fanns de inte kvar i min storlek ngn av dem. Lika bra det kanske så kan jag spara min slantar till shopping i London. :D

Däremot investerade jag i ett par snygga och sköna skor som jag tänkte ska få premiär imorgon på jobbet. Om allt går bra (= inga skavsår) så får de dessutom följa med till London. Från Tamaris kommer de här raringarna som jag redan gett lite kärlek genom att behandla dem mot smuts och väta. Nu håller jag tummarna för att vi ska bli riktigt goda vänner! :)


1 kommentar:

  1. Härliga skor! Provade ett par fast lite annorlunda mot dina i märket Ten Points. Gillade dem men jag brukar inte ha klack annars, kanske skulle ta och slå till och både chocka mig och omgivningen. ;)

    Ha en härlig tripp till London!

    Kram

    SvaraRadera