måndag 7 mars 2011

Jakten fortsätter... och shoppingrapport!

London var fantastiskt! Hotellet vi bodde på låg precis vid norra sidan av Hyde Park så när vi promenerade till och från stan så passade vi på att gå i parken. Där blommade krokus och påskliljor, körsbärsträden stod i blom och människor joggade, rastade hundar och red. Ljuvliga promenader som gav smak av våren!
Sen var det så himla roligt att jag och kompisen som jag åkte med passade så bra som shoppingpartners. Det är ju så himla viktigt att man vill till samma butiker, vågar säga ifrån om man inte orkar mer och kan peppa varandra när man provar och letar fina kläder. Vi har redan bestämt att det blir en resa till London i höst.

Vad gäller den hett eftertraktade väskan så är situationen denna: Jakten fortsätter! Det var nämligen så att de inte längre hade väskor (i läder) på butiken där i London. Vilken besvikelse! Men som sagt: jakten fortsätter och jag har span på ett sätt att få tag på en. Återkommer till det senare för det är så att jag bara SKA ha den där väskan.
Eftersom jag inte fick tag i väskan så hade jag helt plötsligt en hel massa mer pund att shoppa kläder för och gissa om jag shoppade! Det blev en hel hög med blusar från favoriten Abercrombie & Fitch. Till exempel denna raring med söta små blommor kombinerat med fint linne med brottarrygg och spetsar. Blir fin fint här i vår!Nu ska jag sjunka ner i soffan och titta på senaste avsnittet av Desperate Housewives!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar