torsdag 10 mars 2011

Världens skönaste hoodie!

Jag är helt subjektiv men enligt mig kommer den helt klart från Abercrombie & Fitch. Underbart mjuk, lite ruggad, bomull, snygga färger, perfekt passform för tjejer, lagom långa ärmar. I löööv! Den köptes i London och åkte på nu när jag ska åka mot Hovet och match mellan Djurgården och Luleå. Varm och go kommer jag att vara i den där jag står i den kalla ishallen...


Och sorry för den suddiga bilden. Jag har visst lagt av mig vad gäller fotandet... :D


Ha en fin kväll tjejer!





PS: Odd molly-holic har fått respons från Odd Molly, intressant! Läs mer HÄR.

2 kommentarer:

  1. Åh Abercrombie tröjorna som är såå fina!
    Får man fråga vilken storlek du har på din?
    Har hört att dom är lite små i storlekarna och vet inte vilken storlek jag ska välja (svärmor köper med från USA).
    Har läst att du har en normal 2:a på Odd Molly och det har jag också så vi verkar ha samma storlek.

    Tusen tack på förhand och tack för en bra Molly-blogg! :)

    SvaraRadera
  2. Hej...
    och tack för din kommentar. Det är alltid lika roligt att få såna! :)

    Jag har normalt medium på A&F:s kläder så det har jag på hoodien också men då kan det vara bra att veta att den sitter tight. Om du vill kunna ha ngt under som inte är en tunn blus eller en t-shirt så kan det vara bra att gå upp till large tror jag.

    Lycka till med shoppingen! :)

    SvaraRadera