måndag 21 mars 2011

Måndagsklick tack vare rara bloggtjejer!

Men hörni! Jag fastnade ju helt för den här fina kavajen från Fornarina när jag såg den på Dr. Molly. Sen såg jag den på Vivandivan och suget blev ännu större när hon tipsade om att den fanns på Ellos. Men oj vad besviken jag blev när den hann ta slut där innan jag klickade mig in där. Men det var igår...

Imorse hade jag ett gulligt mail från Lindiloo i min inbox där hon tipsade om var jag kunde hitta kavajen och HEPP! så var det klickat och klart och nu har jag fått info om att den är på väg - redan! (Den finns på Haburi.com i båda färgerna om ngn är intresserad. Dessutom billigare än här i Sverige - 799SEK).

Helt klart en bra start på veckan!

PS: Jag missade att spana efter snöddropparna i morse, var väl lite för trött. Men på hemvägen så! :)

6 kommentarer:

  1. Toppen! Du kommer garanterat bli supernöjd :-) Älskar min

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Oh ska bli väldigt spännande att höra hur den sitter på dig. Börjar fundera på om man skulle testa en till. Lindiloo kunde ha stl M och hon brukar va 36/38. Jag fick knappt ihop min stl L... Konstigt!!! KRAMAR

    SvaraRadera
  3. Vivvi: Jag hoppas att det ska bli en galen förälskelse! :D

    Dr Molly: Jag tog en L så vi får väl se. Jag kanske råkar ut för samma som du...

    SvaraRadera
  4. Vad kul att du fick tag på den i alla fall! :o) Håller tummarna stenhårt att den passar! Kram!

    SvaraRadera
  5. Josanne: Tusen tack! Kan kanske behövas med tanke på Dr Mollys erfarenheter... :D

    SvaraRadera
  6. Kul att du fick tag på den! Det är ju det som är underbart när man får tips av vänner på nätet.
    Jag ska berätta pianohistorien en annan gång:-)

    Stor kram!

    SvaraRadera