söndag 20 mars 2011

söndag redan - var tog helgen vägen?

ojoj, den här helgen har bara rusat fram! sista rycket består i att jag sitter, ok, ligger, ledbruten i soffan efter ett långlöpningpass på 19.6km i underbart vårväder. jag fattar inte att jag orkar springa så långt, det är ju helt galet. och på ngt knäppt vis värt alla onda muskler o leder. nu ska jag ta o läsa ikapp för att se vad som hänt i mollywood sen sist.


hoppas att ni andra har en härlig söndag också!

kramar från



ps: jag tror att jag imorgon kommer att se vårens första snödroppe... helt klart ngt att se framemot! :)

6 kommentarer:

  1. Wow! Och dubbelwow - imponerande löpsträcka (kan själv inte springa alls pga knän som bråkar) och imponerande med snödroppar!! Nu blir jag ganska avundsjuk. Hade önskat jag kunde löpt förbi en flock snödroppar :-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Herregud vad duktig du är, inte illa. Håller tummen för att det blir snödroppe i morgon.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag begriper inte heller hur du kan springa så långt;) Bra gjort......Kram!

    SvaraRadera
  4. Wow! Jag är glad om jag orkar ett par kilometer. Bra jobbat!

    kram

    SvaraRadera
  5. Oot ihan Uskomaton, nostan hattua sulle ! Suomalainen voittaa aina :D

    SvaraRadera
  6. Men tack för alla gulliga kommentarer, tjejer! :) Jag blir alldeles glad!

    SvaraRadera