söndag 27 mars 2011

Premiärmilen - 10km njutning eller 10km plåga?

Idag är det dags för årets första lopp, Premiärmilen. Igår vår jag lugn som en filbunke och tänkte att det ju är som ett träningspass, inget annat.

Idag är jag inte hälften så lugn... det pirrar redan i magen fast loppet inte startar förrän kl 14. Huuur ska jag lyckas fördriva de kommande timmarna utan att gå upp i limningen? Tradera lite kanske? Ta en promenad? Fundera på om jag har en enda molly som jag kan ha på mig när jag springer? Lägga upp en strategi för hur snabbt jag ska springa? Ladda iPoden (undrar var den är förresten...)?

Det kommer att bli kul, det är jag saker på men de har timmarna innan... drygt!
Published with Blogger-droid v1.6.8

5 kommentarer:

  1. Lycka till! Kommer att bli jätteskönt efteråt!

    kramar

    SvaraRadera
  2. Lycka till från mig också! Och jag är imponerad. Jag hade kanske klarat 10 meter sedan hade jag legat i backen med andnöd... ;o) Kram!

    SvaraRadera
  3. Lingon & Josannne: Tusen tack! Jag kommer nog att ligga o flämta som en fisk på torra land efteråt jag med. :) Det hör liksom till, haha!
    Kram på er!

    SvaraRadera
  4. Lycka till, det går säkert jättebra! Så duktig du är förresten! :-)

    Kram

    SvaraRadera
  5. Hyvin se menee, olet tosi reipas!

    SvaraRadera