onsdag 2 mars 2011

Mollysar jag önskar att jag ägde - nr 2: Nymph Dress

Många är vi som handslöst förälskade oss i denna vackra skapelse. Många var det som faktiskt gjorde slag i saken och köpte den. Dock inte jag vilket jag bittert ångrar idag.

Då gick den inre diskussionen ungefär som följer:

- Oh, vilken fantastiskt vacker klänning. Vilka färger, vilka mönster och vilken smickrande modell! tänkte ängeln Erika.

-Äsch, fin o fin. Det är mycket som är fint här i världen. Exakt NÄR hade du tänkt att du skulle använda den där trasan som kostar en mindre förmögenhet? tänkte djävulen Erika.

- Jag skulle definitivt använda den. Ibland. På en middag. En trist vardag då världen är grå. Och tänk vad glad jag skulle bli varje gång jag öppnar garderoben och den hänger där och jag kan känna på det fantastiska silket, kontrade ängeln Erika.

- Vilket trams! Hur ofta har du EGENTLIGEN använt din A-one Silk Strap Dress? Inte så ofta om jag inte missminner mig. Vilket förmodligen innebär att du inte heller skulle använda Nymph Dress särskilt ofta heller och därmed basta! sade djävulen Erika och satte punkt för den diskussionen.

Och det blev ingen Nymph Dress. Just då hade jag inte argument nog inför mig själv men idag så ångrar jag mig så... Så det blir till att spana på Tradera och Blocket och bloggar och... Ja, var den nu kan tänkas dyka upp. För nånstans där ute finns min Nymph. Den har bara inte hittat hit än!

Och om det är någon som ser en BLÅ till salu, hojta gärna! :) Om det är ngn annan som är ute efter en i cherry i stl 2 så finns det en till salu här: Morty's hörna.
Hoppas att ni alla har en underbar solig onsdag!

3 kommentarer:

  1. Halloj! Såg att "Mortys hörna" skulle sälja sin i bloggen. En blå i o f men det kanske är intressant. Strlk 2 var det i a f :-). http://mortyshorna.blogspot.com/2011/03/bestamt-mig-till-salu.html

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Oh, tusen tack rara du för tipset. Men jag är ju ute efter den blåa, vilket jag iofs inte skrev i texten. Uppdaterat med det nu. :)

    SvaraRadera
  3. Synd att jag inte hade en blå. Hade varit skoj om den hamnat hos en mollytoka. ;)
    Kram

    SvaraRadera