söndag 13 mars 2011

Mollysar jag önskar att jag ägde - nr 3: Tintarella Blouse

Den här är en riktig raring och så fin i all sin enkelhet! Det är en grej jag kommit på, just att det inte får vara för puttenuttigt med volanger och sånt. Jag gillar inte det.

Toppen kommer i alla fall från kollektionen Burn Baby Burn som kom sommaren 2007. Vad jag vet så finns den också i vitt men jag hittade ingen produktbild på det. Kom den månne i fler färger? Någon i Mollywood som vet?

UPPDATERING!!!

Efter tips från Linda, Lingonberrie och Linaplina så har jag hittat ALLA produktbilder. Givetvis var det fantastiska Linaplina som hade dem. Du är en klippa!


Den längst till vänster är Lite Beige, mitten Chalk och längst till höger Light Grey.
Chalk och Lite Beige är väl de jag spontant gillar mest men egentligen skulle nog vilken som helst av dessa tre finingar få flytta in. :)

4 kommentarer:

  1. Den kom väl i vitt med röda och svarta broderier också. Sen vet jag inte om det fanns fler färger....Kram!

    SvaraRadera
  2. Ja, just visst var den i vit också? Påminn mig innan du åker ner så ska du få lite tips på ställen att åka till. :-) och att äta på...
    kramar och må så gott!

    SvaraRadera
  3. Den kom i tre färgställningar, vitt, chalk och grått. Jag har ägt alla tre, samlare som jag är :-)

    Säg till om du vill ha produktbilder för jag har dom. Jag tror du får upp mitt inlägg på bloggen om du söker på google.

    KRAM

    SvaraRadera
  4. Linda: Ja, den har jag ju sett! :)

    Lingonberrie: Och, tusen tack, rara du! Kan ju vara skönt att inte behöva virra runt o hamna på de värsta turistställena...

    Linaplina: Haha, hamsterblus! Undebart. :) Jag googlade och fick upp alla bilderna från din blogg. Tack och bock!

    Kramar till er alla!

    SvaraRadera