torsdag 3 mars 2011

C U later!

För nu drar jag till London! Eller snart iaf. Om en timme ska jag vara på Centralen o möta J som jag åker med. Jag har ännu inte packat ner kläder, skor o necessär i resväskan. Den måste jag hämta i källaren och vet ni, jag är så larvig att jag inte vågade gå ner där själv i går kväll (natt). Men nu ska jag göra det, trycka ner sakerna i den och åka mot Sherwoodskogen... eller, ja. Skavsta dårå. Två små mollysar får följa med, bland annat blusen till vänster. Och om jag har tur så kanske jag till och med hittar mollysar där... vem vet!

Ha en fin helg tjejer och vi hörs på söndag!

5 kommentarer:

  1. Ha det superduperskoj! Kramar!

    SvaraRadera
  2. Önskar dig en underbar semester i London!!!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Ha det så bra, jag drar till England imorn!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Om man ändå fick åka med...

    Ser att Du handlar på Fitts&Company. Går det bra att handla där?

    Kram och lycklig resa!

    SvaraRadera