fredag 11 mars 2011

fredag - yay! och observationer på en hockeymatch

men godmorgon på er!
tänk att det redan är fredag...galet! den här veckan har bara rusat fram. skönt att den alltid slutar med helg för nu är iaf jag redo för lite soffläge med vin och ost och bara vara.

igår var jag på hockey som sagt och jag gjorde en rolig observation: för en gångs skull var det ingen kö till tjejtoan medan killarna stod och vred sig (en effekt av en o annan öl kanske?) i den långa långa kön till killtoan. haha! jag hade väldigt roligt åt det där och funderade på att dela ut tipset att gå fler samtidigt på toan men jag höll inne med det. jag hade liksom en känsla av att det inte skulle uppskattas...

nu upp och hoppa (ja, jag sitter i sängen i pyjamasen och skriver :D) och iväg till jobbet. undrar om det blir en endaste molly idag? för jag har bestämt mig för att det är "dressdown friday" så då är det baggy jeans och converse som gäller. vad det blir där uppe återstår att se.


ha en fin dag, tjejer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar