måndag 28 mars 2011

Till salu - 2 raringar som behöver lite kärlek!

Först ut är Prarie Strap Dress i Lite Green och stl 2. Den här fina fina tunikan har superfina broderier i blått och beige, söta volanger, materialblandningen bomull/silke ger plagget en vacker lyster, det finns band under bysten som gör att det går att reglera passformen och en dragkedja i sidan.











Tyvärr har jag och Prarie Strap Dress aldrig riktigt hittat varandra så nu får den flytta. Nypris var 1799kr och jag säljer den för 1200kr. Frakt tillkommer. Använd kanske 3 ggr och i toppenskick. Inköpt på Mathilde i Stockholm. Maila mig vid intresse - mymollyoddities-snabela-gmail.com.








Den andra är en lite äldre raring från kollektionen Amore Spares Integritas. Blusen är i stl 1 och är nog faktiskt för liten för mig så därför får den flytta. Även denna har fina detaljer som broderier, spetsar, mollydollars, rosetter. Färgen är beige/rosa (klicka på bilden så ser ni bättre).









Blusen är i gott skick och har inga skavanker som jag sett. För den vill jag ha 550kr. Frakt tillkommer. Återigen, maila mymollyoddities-snabela-gmail.com om du är intresserad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar