fredag 25 mars 2011

En dagens är en raring men det är suddigt värre!

Strålande vårsol så idag blev det kjol och strumpisar samt fina fina Polka Dot-vaddennuheter. Ett superfint plagg som jag använder alldeles för sällan...

Till det så blev det givetvis mina bästa converse. Jag älskar verkligen de här blåa, faktiskt mer än de vita.
Ni får ursäkta den suddiga bildkvalitén. Jag och min HTC är inte helt kompisar i alla lägen... Av ngn anledning så är det väldigt svårt att hålla telefonen med en hand och knäppa av en bild utan för att det ska bli riktigt bra måste man hålla med en hand och knäppa med den andra. Faktiskt rätt dåligt utvecklat av dem tycker jag. Själv är jag mkt nöjd med min balansakt på den här bilden - på ett ben, på en pall framför badrumsspegeln. Det måste ha sett rätt roligt ut!

Nog med gnat o tjat - nu är det lunch!

5 kommentarer:

  1. Vad fin och vårig du är i dag! polkadottisen är bedårande:) Kram

    SvaraRadera
  2. Jättefin polkadott! Gissa om jag känner igen mig med att stå på ett ben och försöka ta en bild i spegeln..:-)

    Ha en finfin lördag!

    SvaraRadera
  3. Hej, nu har jag fin tävling på gång om man råkar gilla min grafik såklart :D
    Oi, tuon polkadotin haluaisin pitkänä ja 4 koossa kun on hartiat leveet kuin ladon seinä :) nyt minulla on hieno kilpailu käynnissä jos sattuu pitämään grafiikastani, kerro kavereille ja saat mieluusti linkittää. Hyvää lauantain jatkoa..ps.mistä päin suomineidon maata olet muuten kotoisin jos saa udella?

    SvaraRadera
  4. Tusen tack, tjejer! Och trevlig lördag till er med! :)

    Mirka: Olen syntynyt Ruotsissa mutta isi on Salon ulkopuolelta ja äiti Rovaniemen ulkopuolelta. Tapasivat Ruotsissa.

    SvaraRadera
  5. Heips, nyt pitäs fb.stä löytyä ruotsiksi sepustus jota voi jakaa, jos ei pelitä niin neuvo ja yritän uusiksi, tekniikka ei todellakaan ole vahvin lajini! Ilimankos olet niin mukava ku on Lappalaista verta :) me pohojalaaset tullaan hyvin lappalaisten kans toimeen kun kuulema molemmista löytyy samaa hulluutta mitä muut ei ymmärrä :D lieneekö totta...? nyt jatkan omaa henk.koht ennätystä että kuinka paljon pystyy syömään valkohomejuustoa kerralla :D

    SvaraRadera