onsdag 30 mars 2011

Hämtade paket igår - det blev en kärlek vid första ögonkastet!

igår fick jag ett sms om att hämta ett paket vid mitt DHL-utlämningsställe. hurra! tänkte jag, det måste vara min kavaj från Fornarina... glad i hågen hämtade jag paket när jag var på väg till min bästis på middag. rusade in hos farbrorn som har butiken (ville hinna till bussen också, ingen tid för småsnack), gav honom paketnumret och undrade, lite irriterat, varför han inte gick o hämtade det. han smålog och sa: är du stressad? det nummer du gav mig är postnumret... haha! ibland blir det knasigt!

nåja, han fick till slut rätt nummer, jag fick mitt paket och jag hann till bussen. väl på bussen läste jag på paketet och såg att det kom från tintin style och då insåg jag på vad paketet innehöll. en fin fin kjol från sinaja som jag såg redan i höstas men som jag tyckte var lite dyr då. när jag nu klickade hem den i förra veckan var den nedsatt med minst 50%, minns inte riktigt, och då blev det inte mer än 500kr och det kunde det vara värt tyckte jag... och lat som jag är klickade jag som sagt hem det. åka till butiken (jag bor ju ändå i stan)? nej, det orkar jag rakt inte. :D


hela bussresan längtade jag tills jag skulle komma fram till min kompis så jag kunde få slita upp paketet. och där hemma hos henne blev det provning och kärleken bekräftades så pass att jag drog på mig den redan idag... kanske hinner jag med en dagens lite senare. eller kanske, jag ska hinna med en! promise. :)


kram på er - ha en fin dag!

2 kommentarer:

  1. Snygg! Väntar med spänning att få se den på

    :-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Vill också se den på! Skitsnygg! Kram

    SvaraRadera