torsdag 17 mars 2011

Utpumpad...

Men jisses vad dagens löppass med Team Stockholm Marathon tog på krafterna. Mot slutet var jag så slut att jag var redo att kräkas men det gick. Jag orkade springa hela vägen tillbaka till Stockholm Stadion med lite peppning av löpledaren. Hurra! Väl hemma belönade jag mig med ett lååååångt bad - det behövde jag. Nu sitter jag i soffan och är heeeelt utpumpad. Det får bli en tidig kväll ikväll...

Och imorgon är det fredag - hurra! Vino för mig. Because I am worth it! :D


PS: Dagens mollykombo var riktigt snygg, alltså den efter träningen när jag var på väg hem. Haha! Den bestod av Melton Coat (den utan knyt, gamla ni vet), min trotjänare Scarf Scarf i rose och sedan mina svarta träningsbrallor och joggingskorna. Lägg sedan till ett kräftrött nylle på det så fattar ni... Inte SÅÅÅ glamoröst va? :D

3 kommentarer:

  1. Ingen bild på "dagens efter träning"?! Kram!

    SvaraRadera
  2. Men hjälp - är du GALEN! :D Haha... kanske nästa gång (vilket är på söndag och då är det långpass 20km. Puh!)

    SvaraRadera
  3. Grattis! ja fattar inte hur folk orkar springa i ett sträck mera än typ 2km ? stor respect för det du håller på med! Suomalaisella sisulla pärjää aina:D hyvää viikonloppua.

    SvaraRadera