torsdag 26 augusti 2010

4 Continent X-Stitch söker nytt hem!

Ni undrar säkert vad det är som pågår med min mollygarderob i och med att jag säljer av så mycket mollysar på Tradera. Det är helt enkelt så att jag bestämt att bara de mollysar som jag faktiskt använder ska få vara kvar. Oavsett hur fin en molly är så får den flytta om det är så att jag inte använder den. Och nu är det dags för en till att flytta.


Den här fina #390A 4 Continent X-stitch från Living Tenfold är verkligen en juvel. Jag letade länge efter den och när jag till slut kom över den på Tradera kunde jag inte vänta tills den fanns hos mig. Sen kom den. O den satt ju fint o så men jag kände mig inte helt hemma i den. Och det gör jag fortfarande inte.

Så nu tänkte jag se här via bloggen om det finns ngn mollytjej som är sugen på den? Den är i storlek 2 och superskick o normal till liten i storleken. Lägg en kommentar eller skicka ett mail i så fall. En prisidé är 1400kr. Först till kvarn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar