måndag 16 augusti 2010

Mollysar på Tradera!



Jag har haft städag i mina garderober i dag och har varit tuff. En hel hög mollysar ska läggas ut till försäljning. Hittills har jag fått upp tre plagg på Tradera. Bland annat den ovanför, Givealot Tunic i aprikos. Men också Ignorance Dress i Light Blue och First Lady Alpaca i Rose. Mer kommer... Bland annat Cupcakes, Fields of Lace, Dreamdate Dress...
Keep watching!

Ni hittar auktionerna här: http://www.tradera.com/auktioner/v037766
Alla auktioner har KÖP NU om ni vill slå till direkt.

2 kommentarer:

  1. Vad bra! Min man var på jakt efter födelsedagspresent till sin fru och nu fick han lite hjälp på traven!!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Nena: Haha, ja, jag såg att du var snabb där! :) Kul att den kommer till en känd mollytjej. Du får skicka bilder sen när du fått den i paket. :)
    Kram!

    SvaraRadera