onsdag 25 augusti 2010

Wanted!

Jag har inte ägnat mig så helhjärtat åt att studera vad som kommit i de senaste kollektionssläppen eftersom jag varit så "mollymätt" ett tag. Och i ärlighetens namn har jag fortfarande inte tittat igenom varenda plagg som finns i butikerna nu. Men genom att läsa andra mollybloggar har jag hittat två saker jag vill ha och som faktiskt inte ens är plagg utan accessoarer.

Skinnhandskarna är ju ljuvliga och en must have. Vilka underbara detaljer och perfekt med alla kappor och jackor som har lite kortare ärmar (inte så ovanligt på mollysar ju!)







Och den lilla väskan/clutchen är ju helt fantastiskt fin m sina detaljer. Perfekt för mig som alltid har en sån liten med mig när jag är ute o festar till det på stan. Men den får nog vänta till rean, väskorna har ju en tendens att finnas kvar då. Men handskarna, de vill jag nog ha redan nu. Om jag inte är för sent ute vill säga...

2 kommentarer:

  1. Handskarna verkar ha gått som smör i solsken! Hoppas du hittar ett par:) Kram

    SvaraRadera
  2. Linda: Ja, jag såg det när jag surfade runt lite o letade efter dem. :) Får se om det blir några alls...

    SvaraRadera