fredag 27 augusti 2010

Popaganda och x-stitchen har hittat ett nytt hem!

Den fina grå/vita x-stitchen som jag skrev om i förra inlägget har hittat ett nytt hem. Så föregående inlägg är inte längre aktuellt.

Idag är det fredag och vet ni: idag börjar Popaganda!
Jag och min storasyster ska umgås och hänga där hela helgen lång och lyssna på en massa bra band, äta god mat, betrakta folk, skratta, dansa och festa hela nätterna långa. Ikväll klockan 22 spelar Robyn och det kommer att bli en underbar sensommarkväll på Söder.
Som ni förstår så har jag sett framemot den här helgen länge länge. Framförallt eftersom min storasyster numera har familj och inte har lika lätt att komma ifrån och umgås m mig. Och nu ska jag få ha henne för mig själv heeeela långa helgen. Det kan ju inte bli annat än fantastiskt!

Vad har ni för helgplaner då?

Fredagskramar från

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar