tisdag 17 augusti 2010

MERA MOLLYSAR PÅ TRADERA!!!

Så ja. Nu har jag fått ut ännu fler av de mollysar jag rensade ut igår på Tradera - bland annat den på bilden. Gå o ta er en titt - kanske finns det ngt just du letat efter där! :)
KLICKA ---> HÄR!
Nu ska jag ta o åka o köpa mig ett träningskort... puh! Ett nytt liv är i antågande. Ha en fin dag, tjejer!

Kramar från
PS: Jag har också en massa cupcakes som jag tänkte sälja men jag tänkte kolla av intresset för dem här först. Dessa fina Cupcakes har jag:
- Cupcake Tank i Purple (stl 1), Chalk (stl 1)SÅLD, Pink (stl 2) - 3o0kr/st
- Cupcake Tankette i Chalk (stl 2) - 350krSÅLD
- Cupcake Top i Purple (stl 2), Dark Powder (stl 2) 450kr/st
Lämna en kommentar eller maila mig på mymollyoddities@gmail.com om du är intresserad av en eller flera av dessa.

4 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Köper gärna tanketten, mailar dig nu på en gång.
    Hälsningar Johanna

    SvaraRadera
  2. Jag får ju tyvärr inte på mig dina kläder, annars hade det funnits lite intressanta saker:) Kram

    SvaraRadera
  3. Den rosklänningen du har på Tradera är verkligen vacker. Om jag hade haft ekonomin nu så hade jag köpt den. Ska kolla fall jag kan skilja mig från något annat =)

    SvaraRadera
  4. johanna: ja, den är verkligen superfin!! passar bara inte mig liksom... :P

    SvaraRadera