torsdag 10 december 2009

Ibland kan fel bli rätt!

Jag skrev ju tidigare om hur jag åkt på tullavgifter på ett paket från Fitts & Company.

Igår kväll hämtade jag ut paketet. Väl hemma öppnade jag paketet och insåg att det blivit lite galet för i paketet låg en blå spoiler tank. En sån låg redan i min byrålåda och jag hade förväntat mig att det skulle vara en chocolate spoiler tank i paketet. Hoppsan, det hade visst blivit en mix-up hos tjejerna i Walla Walla. :)

Det här paketet har jag väntat på ett ganska bra tag och under tiden har jag redan köpt en chocolate spoiler tank på Delilah Fashion. Så jag mailade till Fitts & Company på en gång och fick ett snabbt svar från Brooklynn. Och vet ni, jag får byta ut chocolate spoiler tanken som skulle ha kommit mot ngt annat och jag valde en kjol. Är det ngn annan som har den? Jag har inga mollykjolar o tyckte att det kunde vara roligt med en nederdel istället för överdel...

Är det ngn annan som har den? Har ni några outfitbilder med den?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar