söndag 27 december 2009

Min mollyklapp!



Eftersom min käre make inte förstått att jag ville ha mollysar i julklapp så fick jag ordna det själv. En bra kvinna reder sig själv heter det ju.

Jag passade på att göra lite fynd i skidshopen igår. Det började bra med att det var 50% rea, sen blev det bättre när jag hittade mollyhyllan och sen blev det helt fantastiskt när jag hittade denna goding från en äldre kollektion - Colore Superiore (tror jag?).

Jag är SÅÅÅ nöjd med min mollyklapp! Det är en helt fantastisk finish på koftan och vilken passform sen. Det var stl 1 på denna och den satt som ett smäck. Det var ju en chansning eftersom jag tyckte att min röda Lovely Knit i stl 1 var för liten (den bor nu hos Mollyista). Men när jag fått på mig denna så var jag såld. Ett av mina finaste mollyplagg kan jag säga direkt.

Ni som har många mollysar - vilka är era finaste?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar