måndag 14 december 2009

Most Wanted på rean

Insprirerad av Katinka samt A-K har jag suttit och knåpat ihop min most wanted-lista för rean. Jag ska försöka hålla mig tills det är 50% på rean men eftersom mitt tålamod är helt obefintligt får vi se om det blir så.

Men så här ser min lista ut i alla fall:


#131 Doily Blouse - tänk vad snygg den skulle vara med ett bredare svart skärp i midjan. Och sen en kavaj eller kofta över. Me like! Undrar dock hur den är i storlekarna, ngn som vet?


#43 Gallery Long Shirt Chalk - jag gillar silhuetten på den här, mkt smickrande. Denna går ju att ha som den är eller t ex ha H&M:s knytskärp till för att "tuffa" till det. Och rosbroderierna är ju underbara!


#233 Lovely Knit Cherry - tror ni att denna kan vara svår att få tag på numera? Tycker att färgerna är så fina och jag har ju sålt min enda Lovely Knit så det finns plats för en ny i garderoben.

Idag har min Lovely Knit som sagt flyttat, jag hoppas få se bilder på det snart! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar