fredag 25 december 2009

Juldagen - en snabb titt på vårens vackra mollysar!

Nu har jag skidat duktigt i 3 dagar. Det har varit absolut underbart och som tur är jag har jag 2 hela dagar kvar. Vi har också firat julen ordentligt här i fjällen. Grötfrukost, tittat på tomten som kom med släde till torget och ledde ringdansen, ätit jullunch tills vi nästan sprack, min systers två barn delat ut julklappar som tomten lämnat utanför dörren (lite svårt att ordna med tomte när man är bortrest så här så det fick bli en nödlösning), julbastat (ett måste för en finne som jag!!!) samt haft en skön kväll med de vuxna.

Jag har så klart inte kunnat hålla mig ifrån att läsa alla mollybloggar nu när det fanns datorer och trådlösa nätverk och Katinka hade tipsat om fler bilder på vårens Odd Molly här.

Jisses vad många fina plagg det kommer - jag kommer att ruinera mig!

Vad tycker ni andra mollytjejer - är det många plagg ni är sugna på i den kommande kollektionen? Vilka då i så fall?


Här är i alla fall två plagg som jag bara SKA ha:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar