onsdag 16 december 2009

Mysiga koftor att värma sig med!

Puh, nu har jag äntligen kommit hem från ett kvällsmöte på jobbet. Kvällsmöten är inte så poppis hos mig, men idag var det definitivt värt att gå. Kul!

Två koftor har hitta hem till mig i dagarna och det precis lagom till vintervädret.

Den gråa är jag superförälskad i, otroligt välarbetad, men jag blir inte riktigt klok på hur jag ska knyta den? Om jag gör som på bilden så blir den väldigt vid (jag har storlek 2). Den har nummer #338 - vet någon av er vad den heter?


Den beiga fick jag hem idag, den har nummer #513 är i storlek 2 och passar perfekt. Jag gillar den verkligen, har inte hunnit (av förklarliga skäl) att ha den än. Vet inte vad den här heter heller, kanske ngn av er läsare vet?


Och om någon har produktbilder så skulle jag bli glad om ni ville maila dem till mig! erika (@) vmlinux.org.

Ha en fin kväll allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar