tisdag 8 december 2009

Posten och tullen i maskopi!

Igår när jag kom hem hade jag fått en avi från Posten. Hurra, tänkte jag, äntligen kommer mitt paket från Fitts & Company som jag väntat på ganska länge!

Och visst var det paketet från Amy, men dessvärre hade det fastnat i tullen. Ja, eller det är ju på Posten det fastnar... Så nu får jag snällt betala tull, moms samt avgifter till Posten. Suck! Jag har beställt från Amy tidigare och då har det alltid slunkit igenom. Jag vet att jag SKA betala, men det känns trist! Jag blev så putt att jag inte iddes fota min nya fina kappa ens.

Har ni råkat ut för att tullavgifter påförts era paket?

1 kommentar:

  1. Fy vad tråkigt, hoppas innehållet var bra! Eftersom jag själv inte beställt från utlandet undrar jag: Hur mycket i extra kostnader blir det ungefär? Hälsningar
    Elisabeth

    SvaraRadera