lördag 5 december 2009

Mollysar söker nya hem!

Jag har bestämt mig för att sälja lite mollysar som mest blivit hängande i min garderob. Vissa av dem är helt nya, som Bombadilla Dress, andra är lite använda. Jag tänkte se via bloggen om det finns intresse av att köpa dem direkt av mig hos ngn av er där ute? Hör av er i så fall! Lämna en kommentar med er mailadress så kontaktar jag er. Det finns fler bilder på lager också om ngn vill se. Jag kommer annars att lägga ut dem på Tradera i till luciahelgen.

#952 Bombadilla Dress Pink - stl 2 - tags kvar, passar dock inte mig. Helt ny (köpt på Fitts & Company). Materialet är siden och tunikan/klänningen har fantastiska detaljer som strassprydda mollydollars på vänstra ärmen. Prisidé 1200kr.



SÅLD!

#620 Palette Dress Purple - stl 2 - Lila/ljung i siden/bomull. Köpt på Tradera men passar inte mig. Fina spetsdetaljer på ärmarna. Från Sovereignkollektionen. Prisidé 600kr.



SÅLD!!!!

#233 Lovely Knit - stl 1 - Röd med lila band i ull. För liten för mig. Löpt på Leopold & Bloom i Västerås. Måttligt begagnad. Prisidé 900kr.



#749 Spoiler Underdress Dark Powder - stl 1 - för liten för mig, endast provad. Köpt på Leopold & Bloom i Västerås. Tags kvar. Prisidé 700kr.



#497 Poplin Date Blouse - stl 1 - mörkblå med vita och beiga broderier. Mollydollars som manschettknappar. Fint begagnat skick. Köpt på Tradera men för liten för mig. Spoilern under ingår inte. Prisidé 650kr.

Om du är intresserad lämna en kommentar med din mailaadress så kontaktar jag dig. Jag kollar av kommentarerna ofta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar