onsdag 7 april 2010

Chillnorway - vilka underbara människor!

Det har ju varit livligt i bloggvärlden om ChillNorway ett tag. En massa tossiga bloggare har jagat som galningar efter plagg o ringt runt till butiker i Sverige samt terroriserat folket på ChillNorway med mail om frågor om plaggen och var de går att hitta.

Tomas på kontoret i Oslo har alltid varit så fantastiskt tillmötesgående och vänlig. För att inte tala om blixtsnabb i sina svar. Tack för det!

Och nu har det mest underbart snälla och generösa hänt. Tomas och Line på ChillNorway har grävt fram "originalblusen" och skickat den till Oddmollyholic som plåster på såren eftersom hon blev så besviken på att blusen hon fick hem inte var exakt som den på produktbilden. Hur fantastiskt är inte det? Samt att Dr Molly och Ninna som informerat så mkt om ChillNorway också har blivit uppmärksammade av dem. Jag var bara tvungen att skriva om det här för det är så rart!

Här har vi ett företag som helt klart förstår bloggarnas genomslagskraft och uppskattar den publicitet de får via bloggarna. I love it! Och kommer definitivt att handla mer fina plagg än de två jag redan har för jag gillar att de gillar sina fans. Och för att jag gillar deras fantastiskt fina plagg också förstås. På ngt galet vis längtar jag redan efter höstkollektionen, för det blir nog så att den blir mer "lätttillgänglig" för oss i Sverige eftersom flera svenska butiker ska ta in en samt att de ska starta webbshoppar. Hurra för det!



Och NEJ, jag är INTE sponsrad utan jag vill lyfta detta för att de är lyhörda för sina kunder, och uppskattar det deras kunder säger och tycker om dem.

Puss på er Chillnorway!


Länkar till inlägget:
Inlägget hos Oddmollyholic --> HÄR
ChillNorway --> HÄR

6 kommentarer:

  1. Även jag kan intyga att de är underbara. Svarar på alla frågor och är hur serviceminded som helst.
    Jag fick dessutom en frill blouse som var en av mina favoriter. Det känns ju mil bort från Odd Molly.

    SvaraRadera
  2. Ja jösses, vad fint o serviceminded!
    OM borde snegla åt deras håll och ta efter för det kan man knappast säga att de gör. Visst de är jättebra att skicka knappar o mollydollars, men så fort man kritiserar kvalitén får man formella trista undvikande svar och de kan aldrig lösa något åt en heller.


    Hurra för Chill!

    kram filippa

    SvaraRadera
  3. ja jag kan bara hålla med!! Så underbart trevliga och serviceminded! jag kommer ju att shoppa av dom i höst om dom så säljer säckväv.... (-; KRAM

    SvaraRadera
  4. Kul med ett sånt företag! Himla synd att klänningen inte passade. Jag får satsa på en annan modell alt köpa en senare när jag återgått till mer normala former.

    Det blir kul att se när Chill kommer till webbutikerna. SJälv drar jag mig från att ringa och mecka med befintliga butiker. Jag får vänta helt enkelt.

    kram

    SvaraRadera