onsdag 14 april 2010

Först mer mollysar sen Chill...

Jag skulle ju ringa Carina på Nantucket idag och fråga lite om några ChillNorway-plagg som jag var nyfiken på, men se, det glömde jag. Arbetsdagen var intensiv, minst sagt. Men nu när jag kom hem hade jag ett trevligt mail i min mailbox från Amy på Fitts & Company och det resulterade i att jag beställde två riktiga sommarplagg från henne.

Den här fina tishan har jag känt och klämt på när jag varit inom Mathilde. Tyckte dock att det var dyrt för en tisha. Men att beställa den från Amy var mindre dyrt så den hamnar snart här hos mig.





Sen ville jag gärna ha ett par "solshorts" och det fick bli dessa. Jag traskar inte gärna runt i bikinibrallor när vi är ute o seglar så de här kommer att bli perfekta! I alla fall efter att jag använt brun-utan-sol på mina likbleka ben i typ 2 månader. :)




NU ska jag dra till fjällen - vi ses!

3 kommentarer:

  1. Har två såna tishor och älskar dom! Ha det bra i fjällen. Kram

    SvaraRadera
  2. Fina. De där sötingarna är verkligen underbara. Solshortsen menar jag. Jag är riktigt sugen på dem också. Kram

    SvaraRadera