torsdag 8 april 2010

Tändstickor håller upp...

...mina ögonlock. Eller faktiskt inte utan det är en kraftansträgning som heter duga som gör det. Det har varit en hektisk vecka so far med full fart på jobbet och kvällsaktiviteter. Idag kulminerade det hela i en intensiv tjänsteresa. Känner mig ungefär som isbjörnen på bilden men snart är det helg. Hurra!

Veckan i korthet:
Tisdag: Jobba, jobba,jooobbaaa - sen sushi m toppentjejerna Mollyista o Septemberflikkanb

Onsdag: Jobba, jobba,jooobbaaa ännu mer - sen hockey i Globen (Djurgården-LHC) som gick till 4:e period. Sent i säng.

Torsdag: Tjänsteresa, kundbesök - tänka tänka lyssna lyssna le le var trevlig o kom hem vid 21 o nu ska jag trycka i mig en macka o en kopp te o sen är det jag som kramar kudden.

Kram på er där ute o hoppas att ni är lite piggare än jag är! :D

6 kommentarer:

  1. Kan väl inte påstå att det är piggt här heller! Men i morgon är det fredag:) Kram

    SvaraRadera
  2. Fredagen närmar sig...så hopp i säng nu efter ditt kvällsfika! Natti och Kram!

    SvaraRadera
  3. Låter som en riktig fullspäckad vecka. Sov gott och skönt att det snart är helg.
    Kram

    SvaraRadera
  4. oj här var det full fart må jag säga.. Du får helt enkelt ta det lugnt i helgen och du... Dammråttorna ligger kvar på måndag så strunta i städningen! :D Kram

    SvaraRadera
  5. Låter som en fullsmockad vecka. Hoppas att du får en skön helg!

    kram

    SvaraRadera