torsdag 1 april 2010

Sur som en citron!

Näe, nu har jag råkat ut för lagersaldospöket!!!!
Jag lade en order på Folk när de hade 20% rabatt men får idag, torsdag, besked att de inte kan leverera den. Antar att det är lagersaldot som varit tokigt. Och jag är SUUUR för jag ville verkligen ha den varan jag beställde.


Jag fick aldrig ngn orderbekräftelse på min order till min e-post o mailade då FOLK och frågade om det var ngt knas. Fick aldrig ngt svar utan det kom en orderbekräftelse i tisdags, pengaran drogs på kortet och jag blev glad.

Har nu frågat om jag kan få köpa en för 20% rabatt ifall det kommer ett sånt plagg i retur i samma storlek. Väntar svar...

7 kommentarer:

  1. Men så trist!!
    Jag ringde dit idag för att fråga vart min beställningen hade tagit vägen som jag beställde i söndags..
    Var också orolig för lagersaldoknas eftersom den inte har kommit ännu men den var inte skickad:-(
    Men jag får den iaf men den kommer väl inte förrän nästa vecka då..
    Mitt tips är annars att ringa dit och be om en ny vara med den rabatten för hade saldot stämt och visat slut för dig så hade du ju beställt något annat..
    Lycka till, väntar på fortsättning,
    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Åh vad trist. :( Det är det värsta när det är en 'ny' webshop, alltid en massa barnsjukdomar. Hoppas det löser sig på ett bra sätt för dig.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Nej, vad tråkigt! Jag tror de fick en chock över hur många som beställde amtidigt.... Jag väntar ju också på min vara och mejlade dit idag. Fick jättesnabbt svar och då berättade hon att de inte hunnit med fr att så många hade beställt . Min vara fanns men var ännu inte skickad...Hoppas det löser sig för dig!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Trist. Jag fick min jacka snabbt. Var nog bland dom första som beställde. Kram!

    SvaraRadera
  5. surt........
    GLAD PÅSK och hoppas någon annan returnerar det du vill ha och att du får 20% på det.
    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  6. Men så trist, vad var det som du köpt och inte fick? Förstår om du är besviken...

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  7. Så himla retligt! När man väl beställt räknar man ju med att få plagget och börjar längta. Hoppas det ordnar sig på något sätt. Kram!

    SvaraRadera