fredag 22 januari 2010

Back on track!

Tack för alla rara kommentarer jag fått - det värmer ska ni veta!
Idag blir sista svängen till Akademiska och sen är jag back on track igen. Ser framemot att surfa lite på vårkollektionen och jag får väl se om ngt av det jag vill ha finns kvar...

Imorgon ska vi fira min man som fyllt år och jag funderar på att skaffa riktigt maffiga chokladtårtor från Chokladfabriken.

Har inte hunnit med en bild på dagens molly ännu, men det är i alla fall den här finingen som får förgylla mitt sjukhusbesök!

3 kommentarer:

  1. Hoppas du känner dig bättre snart! Jag hoppas dom tar väl hand om dig på "Ackis".
    Apropå Uppsala så undrar jag om det finns fler "Molly-fans" än jag som bor i eller nära Uppsala?

    SvaraRadera
  2. Snygg blogg =) och odd molly har riktigt fina kläder!

    SvaraRadera
  3. ja jag hoppas att det blir bra men jag kanske var lite för ivrig :-) vad blev det för något till dig? En Fonda Dress kanske ;-)
    ha en fin kväll!
    Kram!

    SvaraRadera