söndag 24 januari 2010

Två godingar har hittat hem!

För ett tag sen skrev jag om en riktigt goding som jag shoppat på danska Trendsales.dk. Inlägget skrevs samma kväll som jag gjort klart affären med en supertrevlig dansk tjej och jag var som i ett lyckorus. För några dagar sen kom jag mig äntligen för att gå till postombudet och hämta paketet. Och lyckan var total!


Är den inte fin min gråa Taradiddle Dree? Det var den jag egentligen vill ha när jag köpte den röda (även om jag tokförälskade mig i den röda när jag väl fick hem den). Hur jag än dammsög nätbutikerna som lyckades jag inte nosa upp en grå i stl 2. Men sen en dag så var den där, på Trendsales.dk och jag var snabb som en vessla och vann!

Dagen efter poppade den andra godingen upp på Trendsales - Odd Mollys standardunderklänning. Jag hade egentligen inte hunnit bestämma mig för att jag ville ha den även om jag beundrat den hos bland annat Katinka. Men när den väl fanns där mitt framför mig så kunde jag inte motstå. Direkt såg jag framför mig hur väl den skulle passa in bland de mollysar jag redan har. Så den fick också komma hem till mamma.

Jag ska se till att använda båda två redan under veckan som kommer så håll utkik!

8 kommentarer:

  1. Vilka härliga köp, hörde du änglasång när du öppnade paketeten och såg det fina? :)
    Underklänningen är min absolut mest använda Molly, passar utmärkt till allt!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Fina köp, men jösses, har kikat på trendsales och hittat massa jag skulle vilja ha, problemet är ju att jag inte fattar ett smack danska så jag får avstå! Hur löser du danskan?!=)

    SvaraRadera
  3. Ninna: Haha, det kanske jag gjorde där i lyckoruset. :)

    Filippa: Tja, vet inte riktigt men jag har inte haft några större problem med det. Tycker överlag att alla säljare på Trendsales är mkt serviceinriktade, mer än på Tradera. Och de förstår svenska väldigt bra! :D Prova vetja!

    SvaraRadera
  4. Grattis till två verkligen underbara köp! Underklänningen skulle jag gärna vilja ha men de kommer upp i ca 1800-2000 när det är strlk 4a och såååå roligt skall vi inte ha det :D Framför allt sedan jag egentligen inte ha någon plan för den :D ;)

    SvaraRadera
  5. Trendsales är guld! Grattis till fina köp!

    SvaraRadera
  6. Grattis till dina fina inköp, förstår att du är supernöjd och susar runt på rosa moln....
    Kram

    SvaraRadera
  7. Grattis till fantastiska fina köp!!
    Taradiddle har jag ju i powder men den där underklänningen har jag också jagat..
    Har hört att den ska vara rymlig..
    Vad tycker du?
    Tycker att den är hur fin som helst:-)
    Kram Mia

    SvaraRadera
  8. Tack för gullig kommentar! Jag är nog bara en sån som oroar mig inför resor, när vi väl är iväg går allt galant :-)

    Vilka underbara köp du har gjort. Trendsales har jag fortfarande inte provat men det skulle vara spännande.

    Kram

    SvaraRadera