lördag 2 januari 2010

Helsingfors - here I come!

Det kommer att vara lite tyst från mig i ett par dagar för idag ska jag och min kära mamma resa till Helsingfors för att gå på Picasso-utställningen. Den här resan har vi planerat länge och nu äntligen blir den av! Tänk vilken lyx att tillbringa två hela dagar alldeles ensam med sin mamma. Jag hoppas att jag ser det så även när jag kommit hem på måndag... ;)

Då är ju den stora frågan givetvis - vad ska jag ha på mig? Det har ju trillat in en massa mollysar hos mig den senaste tiden så jag ska plocka ihop outfits av dem tänkte jag. Två dagar = två outfits. Och sen måste jag ju ha ngt i reserv för oförutsedda händelser.



Outfit 1:
Spoiler Underdress - Royal
Alchemistry Tunic - White
Crochet Lovely Knit - Rose
Tailor Melton Pleated - Mörkblå
Levisjeans - Mörkmörkblå



Outfit 2:
Underklänning Cream - Puder
Poplin Lace Trim - White
Alpaca Hoodly Knit Jacket - Powder
Levisjeans - Mörkmörkblå


Reserv:
Spoiler Tank - Chocolate
Livealot Blouse - Dark Red

En enda icke-molly och det är underklänningen från Cream. Jag har den i puder som på bilden och sen en svart som har spets nertill. Båda är supersköna och faktiskt inte särskilt dyra. Rekommenderas! Jag har köpt mina på Lisen.dk.

Ha det fint nu tjejer, så hörs vi när jag är hemma igen!
Kramkram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar