lördag 9 januari 2010

Mys i soffan!

Min älskade make har åkt till gamla hemstaden Västerås för att klippa sig och umgås med vänner. Jag är kvar här i Stockholm och har varit och fikat med en kär vän. Nu sitter jag här i soffan och läser bok och bloggar om vartannat. Idag har jag inte mycket molly på mig, men mitt fynd från Trendsales.dk har jag på mig och oj vad underbar den är och ännu skönare eftersom den var ett riktigt fynd. Har efter lite surfande lärt mig att det är en cupcake top i dark powder. Visst är det söta spetsar runt halsen och på ärmarna?

7 kommentarer:

  1. Läcker färg är det också på ditt fynd!

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  2. Det låter härligt med soffmys :-) jag har en cupcake oxå och den är riktig skön på :-)
    Ha en fortsatt fin kväll!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Skönt med soff mys! Hoppas din kväll blir lika härlig.
    Fin är den cupcake.

    KRAM

    SvaraRadera
  4. Den är underbar! Swappade själv bort min mot ett annat önskat plagg men jag måste jaga rätt på en ny.. helt klart. Den är UNDERBAR på våren och sommaren.

    SvaraRadera
  5. Ja, den där är ju ljuv! Jag har den i Dark Blue, men önskar nu i efterhand att jag köpt den i Powder också. Kram

    SvaraRadera
  6. Mmmm, jag gillar cupcake, jag har två longtop dark powder och dark pink (tror den heter så). Cuocake top har jag white och dark blue och en tankett som är darkpowder. Det kan gärna bli flera!!

    KRAM

    SvaraRadera
  7. FIN färg på toppen! Cuppisarna är en verkligen en hit fr förra året. Skulle gärna äga de långärmade allihopa. Har bara en blå....

    KRAM

    SvaraRadera