söndag 17 januari 2010

Sköna söndag!

Vad jag älskar dessa sega sköna söndagar då jag bara skrotar runt i min morgonrock. Jag har läst tidningen i 2 timmar och under tiden hunnit äta frukost (en massa te och kex med ädelost). Sen satte jag mig i soffan med datorn i knät och här sitter jag och har bloggsurfat och kommenterat. Nu ska jag ta tag i livet och gå och gräva i garderoben. Det ska bli roligt att se vilken molly som ska presenteras idag!

På återseende om en stund!

(Nu har maken också vaknat så jag har en fotograf till dagens molly. Perfekt!)

Kram

2 kommentarer:

  1. Skönt med en lugn söndag!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Visst är det skönt att skrota runt i myskläder halva dagen...fast jag måste erkänna att jag fortfarande har på mig mina velvet pants ;-)
    Hoppas att dagen varit fin!
    Kram!

    SvaraRadera