tisdag 19 januari 2010

Dagens Molly - Varmt ska det vara!



Idag sitter jag i ett rum på kontoret där det brukar vara rätt kallt så syftet med dagens molly är i första hand att jag inte ska frysa. Och det har jag uppnått kan jag säga!

Cupcake Tank Purple
Makeout Blouse Chocolate
Alpaca Long Mix Dark Powder

Har också kommit på att jag kan ta en bild med självutlösaren om jag ställer kaffekannan på bänkskivan i köket och kameran på den. Haha! Och sen har jag lekt lite med effekter i Paint.Net. Lite kul, eller hur?

Fattar inte hur ni som sträcker ut armen o tar en bild får till det? Mina armar räcker liksom inte till...


PS: Mollyista skriver om en kul grej för oss Stockholms mollyister, så jag säger också: Håll utkik!!!

5 kommentarer:

  1. haha :D Jag själv får ställa den på skoskåpet i hallen ofta därför jag är huvudlös fastän jag tycker det är rätt tråkigt :D MEn får ta och testa din variant med kaffekokaren!

    SvaraRadera
  2. Ja Alpaca koftan är varm så det räcker kan jag tänka och fin också!!
    Kram Ina

    SvaraRadera
  3. Haha, jag tyckte väl att du uppdaterade väldigt dåligt:-))
    Men nu har jag ändrat din länk hos mig;-)
    Alpaca mix long är ett måste i varje kvinnas garderob!
    Älskar min och tänk sen till våren så kan man ha den ute utan jacka;-)
    Kram Mia

    SvaraRadera
  4. Cool bild!
    visst är det obegripligt hur andra tar bilder på sig själv med ena handen framför sig!
    :-)
    kram

    SvaraRadera