måndag 25 januari 2010

Dagens Molly - Min första X-stitch!

Idag blev det premiär för den enda x-stitch som jag hittills velat ha. Ni får ursäkta den suddiga bilden. Jag var nog inte helt vaken tidigt imorse...


Jag älskar de fina broderierna - helt underbara!


Den är från Living Tenfold och har den fina loggan på armen. Det här ju min favoritlogga om ni inte märkt det...


De fina mollydollarsen på ärmarna ser annorlunda ut än några jag sett hittills.


Till tunikan tog jag på mig mitt älskade Efva Attling-smycke som jag fick av mina svärisar när jag fyllde 30.


Jag ska sitta på det där kalla kontoret idag med så min alpaca long mix i dark powder får följa med.


Jag önskar er alla en glad måndag!

5 kommentarer:

  1. Supersnyggt!! Å ja, den loggan är den snyggaste från Living Tenfold!! Saknar dem faktiskt, visdomsord i all ära, men loggorna är snyggare!

    SvaraRadera
  2. Tack. :)
    Håller helt o fullt med dig - det var finare och roligare med loggorna!

    SvaraRadera
  3. Supersnygg är den! Och du i den ;-)

    SvaraRadera
  4. Jättefin i den färgen, jag har den i chocolate som var höstens färg och den är inte dum den hellre.

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  5. Supersnygg! Har samma själv och jag avgudar den! Vill ha den vit/bruna från samma kollektion men ingen är tokig nog att sälja sin :D ;)

    SvaraRadera