lördag 23 januari 2010

Dagens Molly - Tårtkalas!

Idag var det då tårtkalas för min make som fyllde år i veckan. Vår närmaste familj kom på besök från Västerås och vi åt tills vi storknade, pratade en massa och spelade tv-spel med barnen.

Jag följde min plan från igår och hade den här fina klänningen för första gången. Succé kan jag ju säga! Min kära systerdotter kom fram flera gånger och pillade på det fina sidenet. Jag kombinerade klänningen med min lila cupcake tank, svarta strumpbyxor och Knee Length Sock i mörkblått (vilka jag för övhrigt fyndade i Vemdalen).

8 kommentarer:

  1. Super snyggt!!! Vilken kalas outfit! :)

    SvaraRadera
  2. WOW vad snyggt!
    Den klänningen är verkligen underbar!

    Kram

    SvaraRadera
  3. A-K: tack och ja, den är fantastiskt vacker. Mönstret, färgerna och detaljerna. Jag blev galet förälskad när jag såg den hos Amy och det blev ett klick diret.

    SvaraRadera